......

خونه بابوسم موندم.فرزین هم هر روز میومد ومنو می دید.هفته ای یکبارهم

با بابوسم میرفتم خونه مون وبه نظافت وکارهای خونه میرسیدم ودوسه جور

غذا برای پدرم درست میکردم میگذاشتم تو یخچال. پدرمو میدیدم ، اما مثل سابق

نبود ، منو زیاد بغل نمیکرد ونمی بوسید .من بهش حق میدادم .یکی دوبارهم

 گفت که راضی به زحمت من نیست وخودش میتونه کارهاشو انجام بده .

زمان امتحانات متفرقه داشت نزدیک میشد ، به فرزین گفتم اگه فکر میکنی

برای درس خوندن من می تونم کمکت کنم بیا خونه بابوس بمون .

فرزین هم از خدا خواسته با خوشحالی قبول کرد واومد خونه بابوس ودیگه

همونجا موندگار شد حتی بعد از تموم شدن امتحاناتش ، البته هنوز  همون

شرکت دوست پدرش کار میکرد وحقوق کمی میگرفت .

کم کم به قراری که پدرم وپدر فرزین برای برگذاری مراسم عروسی گذاشته

بودن نزدیک میشدیم .

یک دبستان پسرونه تو کوچه اصلی نزدیک خونه مون بود که پدر فرزین با

مدیرش آشنا بود وقرار شد تو حیاط اون مدرسه جشن عروسی گرفته بشه

فقط پذیرائی عصرونه .

بابوس ومادرم هم تصمیم گرفتند که یک شام تو خونه خودشون بدن برای

 تعدادی از  اقوام ودوستان نزدیک .

 

 

تا بعد

نظرات 2 + ارسال نظر
آتنا جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:01 ق.ظ http://www.partenon.blogsky.com

اگه از یاد تو رفتم اگه رفتی تو زدستم اگه یاد دیگرونی ...من هنوز عاشقت هستم با وجود اینکه گفتی ...دیگه قهری تا قیامت با تموم سادگی هام گفتم اما.... به سلامت شاید این خوابه که دیدم ...هر چه حرف از تو شنیدم قلب ناباور من گفت من به عشقم....نرسیدم! پیش از این نگفته بودی ... غیر من کسی رو داری توی گریه توی شادی ….سر رو شونه هاش بذاری تو رو می بخشم و هرگز دیگه یادت نمی افتم.... برو زیبای عزیزم ... تو گرونی ... من چه مفتم
منتظر قدمهای سبزت در پارتنون هستم...

الهه دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:31 ب.ظ http://elaheyebaran.blogsky.com

سلام
می شه بگید چرا اینقدر ماجرا رو کشش می دید؟ من از ماه ها پیش که با وبلاگ شما آشنا شدم این ماجرا رو دنبال کردم یه خورده برام خسته کننده شده و دوست دارم زودتر آخرش و بدونم...راستی این عکسای زیبا حجم وبلاگتون و برده بالا...یه فکری به حال لود وبلاگ بکنید چون برای من خیلی دیر بالا می آد...به هر حال موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد