…..

یکروز موقع نهار،وقتی غذا روکشیدم و اومدم بالا ، دیدم علاوه بر افراد

خانه که خواهرهای فرزین بودن ومادرجون، اقائی هم سر سفره نشسته

که تا حالا من ندیده بودمش .

مادر جون گفت که عموی فرزینه .سلام کردم ونشستم .بعد از خوردن غذا و

جمع کردن سفره .چائی اوردم .

کسی توی اطاق نبود جز من وعموی فرزین .چائی رو تعارف کردم ، برداشت

وبه من گفت که بشینم .من هم نشستم .

مدتی بدون صحبتی گذشت .بعد رو به من کرد وگفت ،حالا عروس این خونه ای

گفتم بله .گفت شنیدم فرار کردی تا بتونی زن فرزین بشی. سرمو انداختم

پائین وچیزی نگفتم . ادامه داد شنیدم که پدر ومادرت هم از هم جدا شدن

درسته .

دیگه نتونستم طاقت بیارم ، سرمو بلند کردم ونگاهش کردم وگفتم مسئله

پدر ومادرم به خانواده خودم مربوط میشه وفکر نکنم ربطی به کسی داشته

باشه .  وقتی که زن وشوهری نتون باهم تفاهم داشته باشن حق دارن برای

زندگی خودشون تصمیم بگیرن . با عصبانیت گفت ، چرا ربط داره ، چون تو

هم مثل مادرت حتما خیال طلاق گرفتن واطاعت نکردن از شوهرتو داری .

از شدت عصبانیت نمی تونستم خودمو کنترل کنم ، با صدای بلند گفتم ،

مادرم از پدرم طلاق نگرفته فقط جدا زندگی میکنن وزندگی خصوصیشون

فقط بخودشون مربوطه ، زندگی من وشوهرم هم به خودمون مربوطه نه به

نظر وپیش بینی شما برای اینده ما واز اطاق اومدم بیرون.سعی کردم خودمو

کنترل کنم تا به اطاقمون برسم .

وقتی درو پشت سرم بستم ،اشکهام سر ازیر شده بود.

 

 

تا بعد

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شکوفه جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.haramedelam.blogsky.com/

سلام ..

وقتی کسی رو دوست داری حاضری بخاطر اون همه چی و

مخصوصا طعنه های فامیل تحمل کنی ... زندگی همینه

عزیزم ..

به هر حال امیدوارم که خوشبخت و سلامت باشی ..

در پناه حق

مریم یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:06 ق.ظ

سلام . برای اینکه اطلاعاتم کامل باشه وبلاگت را از ابتدا مطالعه کردم . شیوایی در بیان ؛ اختصار در عنوان مطالب و زیبایی مطلبت مرا شیفته کرد تا همه را با دقت مطالعه کنم . نمیدونم این داستان واقعی است یا پرداخته ذهن نویسنده میباشد ولی در هر صورت برایم بسیار جاذبه بهمراه داشته . از این به بعد من به عنوان یکی از خواننده پر و پا قرص وبلاگت خواهم بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد