......

دقیقه شماری میکردم که این ساعتها زودتر بگذره وبابوسم بیاد منو ببره ،

که بلاخره شد .مادر بزرگم اومد دنبالم وبه مادر جون گفت که فرزین براتون

سلام زیاد رسوند ، حالشم خوب بود ویک نامه هم برای پدرش داده بودکه

بابوس با خودش اورده بود.

وقتی رسیدیم خونه بابوس ، بغلش کردم وهی می بوسیدمش وازش تشکر

میکردم .بابوسم نوازمش کرد وگفت ، دخترم من که کاری نکردم رفتم دامادمو

ببینم . گفتم ترو خدا بابوس جون این حرف نزن ، هیچوقت این محبت

 تونو فراموش نمیکنم ، وبا اشتیاق گفتم بابوس برام تعریف کن، لحظه به لحظه.

گفت باشه

"شنبه از تهران با اتوبوس حرکت کردم ، یکشنبه صبح رسیدم    

 رضائیه ، یک اطاق گرفتم ، کمی استراحت کردم بعد یک تاکسی گرفتم

 تا منو ببره عجب شیر . راه پر برف بود   شانس اوردم که باز بود .

ساعت چهار بهد از ظهر رسیدم پادگان، به نگهبانی گفتم که میخوام

فرزینو ببینم ، گفت ، مادر وقت ملاقات نیست ،گفتم میدونم ولی من

از تهرون اومدم ، سرباز مهربونی بود ، گفت صبر کنید تابه افسر خبر بدم ،

 نیمساعت بعد ، دیدم فرزین خودش اومد دم در پادگان ،با دیدن من

 شوکه شد. بغلش کردم ، گفت بابوس اینجا چکار میکنی، گفتم ،

اومدم ببینمت ، گفت به من گفتن مادرت اومده فکر کنم پدر ومادرجون با هم

اومدن اصلا فکر نمیکردم شما باشید، بعد منو برد تو اطاق نگهبانی چون هوا

خیلی سرد بود.

  

 

تا بعد

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
شکوفه دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:06 ق.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام ...

خیلی پابوسه مهربونیه .. مثل پابوس خودم ...

زود بقیه اش بنویسسسسسسسسسسسسسس

موفق باشی عزیزم ...

در پناه حق

مریم دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:45 ق.ظ http://sookotegharibane.blogfa

حداقل این بار تا آخر ملاقات بابوس و فرزین را برامون می نوشتی ! ای بی انصاف !!!

حامدرحمانی دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:16 ب.ظ http://farsinevis.blogfa.com/

سلام امیدوارم که ناراحتتون نکرده باشم . منظوری نداشتم فقط نظرمو گفتم .
راستی من این وبلاگتون رو دیدم . خیلی جالب بود آدمو مجبور میکنه دنبالشون کنه .
راستی من گفتم نظرتون رو هم بگین که نگفتین . حتما اینقدر پیش پا افتاده بود که نظرتون رو نگفتین . موفق باشین خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد