.......

یکروز ونیم بودکه من تو اطاق انتظار بودم واز تولد بچه خبری نبود

ودردها میومد ومیرفت . دوباره شیفت دوست مادرم شد ، اومد

پیشم ومن با ناراحتی پرسیدم ، چه اتفاقی افتاده ، چرا بچه من

بدنیا نمیاد  ؟ گفت الان از دکتر خواستم که بیاد تورو ببینه ، نگران

نباش. دکتر اومد ومنو دید ودستوراتی داد . بعد داروئی رو به من

تزریق کردند که بعد از مدت کوتاهی دردهای من بیشتر وطولانی تر

شد ، من مدام دست بابوسم رو فشار میدادم واصلا متوجه نبودم که

چقدر دارم بابوسمو اذیت میکنم . دردها شدید تر شدند ومنو به اطاق

زایمان منتقل کردند .

نیمساعت بعد فرزند من به دنیا اومد . وقتی بلندش کردند وبمن نشون

دادند ، با اینکه خیلی خسته شده بودم وداشتم از حال میرفتم ،

صورت قشنگشو دیدم با دوتا چشم آبی درشت وموهای روشن .

گفتم  ، دختره یا پسر  که همون مامای مهربون به من گفت ، یک فرشته

خوشگله ، یک دختره که تا بحال من بچه ای به این قشنگی ندیده بودم

لبخندی زدم وگفتم  شما حتما بچه های زیبا تر از دختر من رو هم دیدید

واز شدت خستگی وبی حالی چشم هام بسته شد وبه خواب رفتم.

 

 

تا بعد

نظرات 7 + ارسال نظر
سارا شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ق.ظ http://eshgh-e-noghreie.blogsky.com

سلام
اولین باره که به وبلاگ قشنگتون اومدم.
وای خدای من.
الهی نمی دونید چه قدر خوشحال شدم.
آخی ی نی نی ناز.ی فرشته پاک.
از خوشحال نمی دونم چی بنویسم همه اون چیزای که می خواستم بنویسم رو فراموش کردم.
تولد فرشته ناز تون رو تبریک میگم.
ی بوس فرشته پاکتون از طرف من بکون.
آخی کاشکی می تونستم فرشته قشنگتونو بینمش و خودم به بوسمش.
وای خدای من این فرشته ناز و در پناه خود حفظ کن و از همه بدی ها دور بدار.
با اجازه لینکتون کردم.
بوس فرشته مامانی.لالا خوابای ناز ببینی.دوست دارم.
الهی که همیشه بهترین هارو داشته باشی.
آرزومند آرزوهای زیبایتان.
شاد و موفق باشید
**************************************سارا*****

سارا شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ق.ظ http://eshgh-e-noghreie.blogsky.com



* فرشته قشنگ تولدت مبارک*

[ بدون نام ] شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:28 ب.ظ

merci khanomi

ِغریبه یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:38 ق.ظ http://sookotegharibane.blogfa.com

قدم نو رسیده مبارک باشه . .

بالاخره این خانم گل بدنیا اومد !

غنچه یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:54 ق.ظ http://mysweetlife.blogfa.com

سلام
من همه نوشته های شما رو خوندم و خیلی احساس نزدیکی با شما کردم . اشتیاقم برای خوندن بقیه نوشته های شما بیشتر و بیشتر شده

سارا یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ب.ظ http://eshgh-e-noghreie.blogsky.com

سلام خانومی
مرسی از حضور سبزت.خیلی خوشحال شدم که به ما سر زدی.
اون وبلاگت رو هم خوندم خیلی قشنگه.
آرشیو ت رو هم شروع به خوندن کردم.امیدوارم که زود تمومش کنم.واقعا قشنگ می نویسی.شما هم صمیمانه می نویسی.درسته ننوشته هاتون نظرمرو جلب کرده مثل اینکه دارم یک رومان رو می خونم.
فرشته نازتون رو هم ببوسید.
به امید روزی که بتونم ببینمتون و فرشته نازتون رو ببوسم.
شاد و موفق باشید
**************************************سارا*****

نرجس چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ق.ظ http://narjess.persianblog.com

من مدتهاست وبلاگت را می خونم.... ولی نظری نمی دم
یه خورده زود به زود بنویس!!؟
رشته ی داستان از هم پاره نشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد