.........

روزها پشت سر هم میمومد ومیرفت واقلیما بزرگتر وبزرگتر میشد.

خیلی زود تونست بشینه وبعد هم دندون در آورد البته به این راحتی

 هم نبود هم من اذیت شدم وهم خودش چون بی قراری میکرد کمی

 هم تب کرد. مادر شوهرم براش دندونی درست کرد که پراز حبوبات مختلف

 پخته شده نرم بودوتعدای از فامیلهای نزدیک رو دعوت کرد وبه همسایه ها

 هم دادیم. اقلیما مدام دستشو طرف دهنش میبرد ، مادر شوهرم میگفت جای

 دندونش میخاره.

تازگیها هر چی بهش میدادیم سعی میکرد بخوره بابوسم به من گفت

 اگر پیازچه بهش بدم دهنشو ضد عفونی میکنه وهم پر از ویتامینه وکمک میکنه

 که زودتردندونش در بیاد وهمین طور هم شد .مادر شوهرم هر روز صبح که

 میرفت خرید پیازچه تازه هم برای اقلیما میخرید ومن هم میدادم دست

اقلیما تا بلاخره دندونش دراومد.

تمام سرگرمی ودنیای من شده بود اقلیما بخصوص برای بابوسم که به من

 میگفت وقتی که اقلیما  تو بغلمه یاد بچه گی تو میفتم چقدر  نتیجه من

دوست داشتنیه وچشم هاش پر از عشق ومحبت میشد. همیشه

لباس های اقلیما رو اطو میکرد وبه من میگفت حتما خودت هم این کارو بکن

تا ضد عفونی بشن.

چیزی به پایان دوران سربازی فرزین نمونده بودکه فرزین به من گفت

 فردا رو مرخصی گرفتم چون باید برم مصاحبه، پرسیدم مصاحبه چی ؟

 گفت برای یک کار فرم پر کردم وفردا روز مصاحبه ست اگه خدا بخواد

استخدام میشم گفتم تو که هنوز سربازیت تموم نشده،  گفت

 ده روز بیشتر نمونده  تا به من جواب رو بدن حتما برگه پایان خدمتم رو

 گرفتم نگران نباش.

 

 

تا بعد

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
غریبه یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:34 ق.ظ http://sookotegharibane.blogfa.com

میگن قدم دختر پر از خیر و برکته همینه . بازم برام بنویس که تشنه خوندن داستانت هستم .

شکوفه یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ب.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام عزیزم ...

خیلی وقته اینجا نیومدم ... چون خیلی وقته انلاین نشدم ..

بخشیدن از شما عزیزم ....

حالا باید بشینم داستان هایی که خوندم از اول بخونم ...

خوش باشی عزیزم و سلامت ...

در پناه حق

فروردینی پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:12 ق.ظ http://farvardiny.blogsky.com

سلام
جواب کامنتم رو ندادی!
من نوشته های این مدلی رو دوست دارم.
اما نمی دونم داستانه یا سرگذشت!
لطفا جواب بده.

[ بدون نام ] دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ق.ظ

تو رو خدا زود به زود آپ کنید ما مردیم از انتظار

بیتا مامان کیان و کیارش پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:36 ب.ظ http://www.kian-kiarash.blogfa.com

من خواننده دائمی اینجا هستم، چرا تند تند آپ نمیکنی؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد