………

پدرم توی نیروی هوائی کار میکنه، ومادرم که به خوشگلی ستاره های سینماست کارمند یک اداره دولتیه .یادم نره بگم که مادرم توی یک شهر نزدیک مسکو بدنیا اومده .شش هفت ساله بوده که بامادر بزرگم که مال همون شهربوده وپدر بزرگم که ایرونی بوده وبرای کار وتجارت رفته بوده روسیه مجبور به ترک اونجا شدند وآمدن ایران.

نمیدونم چرا مجبور شدن روسیه رو ترک کنند ،فقط میدونم اول چند سالی مشهد زندگی میکردند .بعد آومدند تهران. چون مادرم تحصیل کرده بود ، به استخدام دولت در آومد.

اینو که گفتم مادرم خیلی خوشگله ،واقعا راست گفتم من ستاره های سینما رو نمیشناسم  ،اما هر کی مادرم را میبینه میگه از اونها هم خوشگلتره.

من هم تنها فرزند این خانواده کوچیکم که البته از بدو تولد م توی همون خونه ای که براتون گفتم ، مادر بزرگم نگهداری و بزرگ کردن واز همه مهمتر تربیت منو به عهده گرفت چون مامانم سر کار میرفت و این شانس من بود که مامان بزرگ خوبم منو بزرگ کرد وخیلی چیزها بهم یاد داد.مهمترین چیزی که یادم داد این بود که هیچوقت دروغ نگم.از همون بچگی هم با من روسی حرف میزد ومن این زبون رو کاملا یاد گرفته بودم ،اما با پدرم فارسی صحبت میکردم ودر نتیجه زبون فارسی رو هم بلد بودم .

نمیدونم چرا بیشتر دوست داشتم روسی حرف بزنم شاید چون راحتر میتونستم با مادر بزرگم که اونو بابوس ماما صداش میکردم ارتباط برقرار کنم .با اینکه مادر بزرگم فارسی را یاد گرفته بود ومسلمون هم شده بود ولی براش راحتر بود که روسی حرف بزنه .

زندگی من به همین منوال با راحتی وخوشی میگذشت تا اینکه ....

 

تابعد

نظرات 1 + ارسال نظر
سامان دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:48 ب.ظ http://www.samanniazy.mihanblog.com

سلام دوست عزیز.ممنونم که سر زدی.فقط اینو بگم که سرو ته همه سرویسهای وبلاگها یکیه.شما برا زیبا تر شدن وبلاگتون می تونید از کدهای جاوا استفاده کنید.خوشحال میشم اگه بتونم کمکی بهتون بکنم.می تونید به ایدی من پی ام بدین.قربان شما سامان.بازم سر بزنی ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد